Майже дві сотні українських туристів застрягли в аеропорту Барселони. Туроператор пояснив «Бабелю» причину проблеми

Автор:
Юлія Рябчун
Дата:
Майже дві сотні українських туристів застрягли в аеропорту Барселони. Туроператор пояснив «Бабелю» причину проблеми

Anne Helmond / Flickr

В аеропорту Барселони Ель Прат 163 українських туриста туроператора JoinUp! більше 12 годин чекають вильоту до Києва. Люди повинні були відлетіти в 03:00 ранку рейсом авіакомпанії YanAir. Однак літак не подали за розкладом. Про це «Бабелю» розповіли в прес-службі туристичної компанії.

«Затримка рейсу сталася з технічних причин. Літак, який повинен був опівночі вилетіти з Києва до Барселони, напередодні ввечері був відкладений. Пасажирів з Борисполя повернули в київський готель «Братислава» та розмістили на ніч, додавши також безкоштовний сніданок», — розповіла прес-секретар JoinUp! Резніченко Катерина.

За її словами, рейс в Барселону повинен вилетіти із «Борисполя» у 12:25, але поки що (на момент написання новини 12:29 - прим.ред.) на табло аеропорту зазначено, що все ще триває реєстрація, а посадка не розпочата.

За прогнозами туроператора, з Барселони літак YanAir забере туристів о 17:20. В Києві вони будуть в 20:55.

«Люди перебувають в накопичувачі аеропорту, а не в транзитній зоні. Вони можуть вийти в місто, пообідати. Компанія компенсує 10 євро витрат на людину на харчування і дасть туристам безкоштовні талони на обід. Крім того, у кого оформлена страховка, отримають близько $100 компенсації за форс-мажор», — додала Резніченко.

З середини червня майже щодня в інтернеті зʼявляються повідомлення про туристів, які не вилетіли до Єгипту, не можуть повернутися з Тунісу чи Іспанії, яких затримали рейс на добу або перенесли в інший аеропорт.

Так, 25 червня близько ста пасажирів компанії-лоукостера Ernest Airlines, які повинні були летіти з Мілана до Львова, застрягли в італійському аеропорту. Люди більше 12 годин чекали свого рейсу в закритому терміналі без їжі і пиття. Представники авіакомпанії не могли пояснити причину затримки, після чого зовсім перестали виходити на звʼязок.

29 червня три сотні українських відпочивальників не могли вилетіти з Тунісу в Київ і Харків. Дві доби люди чекали посадки в аеропорту, а в посольстві України в Тунісі заявили, рейс затримали, тому що не вистачає пального, щоб заправити літак. В результаті МЗС України доставив людей на батьківщину чартерами.

А 1 липня з київського аеропорту «Жуляни» близько 1000 туристів не могли вилетіти за різними напрямками: компанія Brawo Airways скасувала рейси в Анталію, Аліканте, Афіни, в Даламан і Бодрум.

Самі оператори ринку говорять: проблема в тому, що авіакомпанії використовують старі, які перекуплені у Європі або США літаки старше 20 років і активно експлуатують їх. Результат такої експлуатації очевидний: судно виходить з ладу і потребує ремонту. А будь-яка поломка збиває всю польотну програму на кілька днів вперед.

Туристам радять оформляти страхові поліси від форс-мажору і купувати путівки у перевірених операторів.