Hilton та інші VIP-готелі Китаю вибачилися за прибирання номерів. Персонал мив посуд і туалет однієї губкою

Автор:
Олена Мельник
Дата:
Hilton та інші VIP-готелі Китаю вибачилися за прибирання номерів. Персонал мив посуд і туалет однієї губкою

Adi Constantin / Unsplash

Розкішні 5-зіркові китайські готелі, якими керує Hilton, Marriott і кілька інших мереж, вибачилися за негігієнічне прибирання номерів, пише Bloomberg .

Адміністрації VIP-готелів зробили заяву після публікації скандального запису, на якому персонал використовує одні й ті самі губки, щоб чистити чашки і раковини, а поверхню ванни витирає рушниками для гостей.

11-хвилинне відео було зроблене прихованою камерою в готелях. Воно стало вірусним і зібрало вже 29 мільйонів переглядів, викликавши десятки тисяч коментарів.

На записі, опублікованому 14 листопада, показано прибиральницю в готелі Waldorf Astoria в Шанхаї. Жінка бере одну й ту саму губку для очищення чашок і раковини. Згідно з текстом на відео, жінка також миє нею туалет.

У готелі Bulgari в Шанхаї працівник бере використану кришку до пластикової чашки зі сміттєвого бака.

Керівництво готелів пообіцяло провести розслідування інцидентів і вжити необхідних заходів.