В Україні почав працювати сервіс товарних оголошень Google Shopping

Автор:
Степан Смишляєв
Дата:

Alexandru Tugui / Unsplash

В Україні почав працювати сервіс для реклами товарів Google Shoping, йдеться в блозі компанії.

В товарних оголошеннях, на відміну від текстової реклами, можна міститься назва товара, його зображення, ціна, назва магазину і інша інформація. Тобто покупець може скласти враження про товар ще до переходу на сторінку.

Покупці за допомогою Google Shopping можуть не тільки відслідковувати покупки, а й порівнювати різні товари, їхні функції та ціни.

Товарні оголошення оплачуються тільки тоді, коли користувач натискає на рекламу і переходить на сайт продавця або на спеціальну сторінку Google. Продавець вказує, скільки готовий платити за один клік, при створенні оголошення, а далі позиції оголошень розподіляються в форматі аукціону.

Сьогодні Facebook та Instagram ввели нові інформаційні панелі, за допомогою яких можна відслідковувати скільки часу ви проведите в ціх соцмережах і встановлювати собі ліміти.