Маркетплейси Rozetkа і EVO обʼєднуються. Вони будуть створювати торгові майданчики для бізнесу

Автор:
Степан Смишляєв
Дата:
Маркетплейси Rozetkа і EVO обʼєднуються. Вони будуть створювати торгові майданчики для  бізнесу

rau.ua

Інтернет-супермаркет Rozetka і група компаній EVO планують об'єднатися, йдеться в повідомленні EVO, яке опублікував у себе на Facebook засновник Rozetkа Владислав Чечоткін.

Rozetka викупить у медіагрупи Naspers її частку в EVO, а частка засновників цієї групи трансформується в частку в об'єднаній компанії. Всі існуючі проекти продовжать працювати, операційне управління бізнесами не зміниться.

EVO — українська IT-компанія, яка створила маркетплейсы та онлайн-сервіси: Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Вчасно, Shafa.ua.

Об'єднана компанія планує розвивати напрямок маркетплейсов для малих і середніх підприємців. А завдяки логістиці Rozetka, до споживачів товари будуть доходити швидко.

«Ми віримо, що синергія логістичної інфраструктури, IT-інфраструктури та співпраці з десятками тисяч підприємців дозволить побудувати одну з найбільш корисних компаній в життя кожного українця», – говорить Чечоткін.

Rozetkа онлайн-супермаркет, які продає безліч продуктів: від електроніки до товарів для дітей будинку, одягу і взуття.

За словами співзасновника EVO Миколи Палієнка, компанії хочуть побудувати повноцінну екосистему онлайн і офлайн сервісів навколо клієнта».

Угоду закриють після дозволу Антимонопольного комітету.


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter — ми виправимо