Facebook почала оцінювати користувачів за шкалою від нуля до одиниці. Так компанія визначає,чи можна їм довіряти

Автор:
Степан Смишляєв
Дата:
Facebook почала оцінювати користувачів за шкалою від нуля до одиниці. Так компанія визначає,чи можна їм довіряти

pexels.com

Соціальна мережа Facebook почала присвоювати користувачам «репутаційні бали», щоб визначити їх сумлінність за шкалою від нуля до одиниці, пише Wasington Post.

Facebook вирішив запровадити таку систему в рамках боротьби з фейковими новинами. Після того, як у 2015 році користувачам соцмережі надали можливість скаржитися на неправдиву інформацію в постах інших людей, Facebook зіткнувся з проблемою. Деякі користувачі скаржилися на інформацію, не тому що вона була фековой, а тому що вони були не згодні з нею або хотіли насолити конкретній людині.

За словами менеджера по продуктах Тэсси Лайонс, «рейтинг доброчесності» не єдиний і не абсолютний індикатор того, чи можна довіряти користувачеві, у Facebook є безліч поведінкових показників для такої оцінки.

Однак незрозуміло, за якими ще критеріями компанія визначає рейтинг людей, чи оцінює вона всіх користувачів і як використовує результати.

Минулого тижня влада США зажадала від Facebook надати доступ до голосових повідомлень користувачів програми Messenger, яких підозрюють у злочинах.


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter — ми виправимо