NewsOne перейшов під управління Андрія Портнова. Що відомо наразі

Автори:
Олег Панфілович, Анастасія Котова
Дата:

Колишній перший заступник глави Адміністрації президента Андрій Портнов повідомив в Facebook, що отримав в управління телеканал NewsOne. Згідно з угодою, Портнов буде керувати каналом три роки.

Информирую, что позавчера в Вене подписал соглашение об управлении телеканалом NewsOne. Собственник ста процентов...

Gepostet von Andrey Portnov am Mittwoch, 29. August 2018

Власником ста відсотків статутного фонду є батько нардепа Євгена Мураєва Володимир. Він став власником юридичної особи телеканалу «Новини 24 години» в липні 2018 року. І саме він передавав телеканал в управління Портнову. «Бабель» зібрав п’ять фактів про передачу телеканалу в управління Портнову.

Хто був ініціатором передачі телеканалу в управління?

Портнов говорить, що Володимир Мураєв. Розмови про те, що канал можуть продати, виникали кілька разів. В січні минулого року тодішній генеральний продюсер NewsOne Дмитро Носіков в інтервʼю «Детектору-медиа» розповідав, що топ-менеджмент компанії знаходиться на стадії переговорів с потенційним покупцем або інвестором каналу.

Скільки тривали переговори?

Переговори щодо продажу та покупки телеканалу NewsOne тривали два тижні.

Навіщо Портнову телеканал?

В коментарі «Бабелю» він пише так: «поглиблюю демократію» і «це мій вклад в розвиток демократії». За умовами договору йому на комерційних умовах передано право здійснювати всю діяльність з управління телеканалом. Протягом цього періоду власник не має права втручатися в діяльність Портнова або припинити договір в односторонньому порядку. Якщо власник захоче продати телеканал, він має пріорітетно запропонувати його Портнову.

Скільки це коштувало?

Портнов в коментарі «Бабелю» сказав, що оплата передбачена контрактом, але це він потім розповість.

Чому Портнов?

Співрозмовники «Бабеля» стверджують, що Мураєв також вів перемовини щодо каналу з політиком Віктором Медведчуком, якого тепер пов’язують зі «112 каналом», але так з ним і не домовився, тож вирішив передати канал Портнову.

Телеканал почав мовлення в червні 2010 року. Згідно з даними з відкритих джерел, його засновником став власник телеканалу EU Music Рудольф Кірнос. Вже через два місяці 50% акцій NewsOne придбав медіахолдинг Media International Group (MIG) Вадима Рабиновича.

У січні 2012 року Рабинович придбав решту 50% акцій телеканалу, а через два роки — в січні 2014-го — продав NewsOne нардепу від Партії регіонів Євгену Мураєву.

Андрій Портнов з 2010 по 2014 року обіймав посаду заступника (а з січня 2014 року - першого заступника) голови Адміністрації президента. Після втечі з країни екс-президента Віктора Януковича, Портнов також покинув Україну.