«Пішки до літака». Гендиректор «Борисполя» розповів, як Ryanair обслуговуватиме аеропорт

Автор:
Анастасія Котова
Дата:
«Пішки до літака». Гендиректор «Борисполя» розповів, як Ryanair обслуговуватиме аеропорт

Wikipedia

Схема наземного обслуговування, яку обрала ірландська лоукост-авіакомпанія Ryanair у столичному аеропорту «Бориспіль», передбачає піший перехід від терміналу до літака. Про це у статті на LIGA.net написав гендиректор аеропорту Павло Рябикін.

За його словами, у «Борисполі» лоукостер обрав схему наземного обслуговування, яка виключає використання телетрапа (пасажирського «рукава») під час посадки пасажирів. Згідно з затвердженою авіакомпанією технологією обслуговування рейсів, борт Ryanair паркуватиметься на стоянці №10R між 9 і 10 гейтами терміналу D. Отже висадка і посадка пасажирів на літак допускає лише піший прохід від/до виходу з терміналу.

При цьому сам вихід доступний тільки через бас-гейти, які аеропорт традиційно використовує для автобусного підвезення пасажирів до літака.

Напрямок руху пасажирів по перона візуалізується тенсаторами і регулюється представниками хендлингової компанії. Проте, у разі великого завантаження перона терміналу D, передбачено стоянку борта на віддаленому пероні та забезпечення посадки/висадки за допомогою перонних автобусів.

Схема розміщення літака Ryanair в аеропорту Бориспіль

Аеропорт «Бориспіль»

Рябикін також розповів, що лоукостери домагаються низьких цін на квитки завдяки мінімізації усіх витрат — включно з хендлингом (тобто обслуговуванням повітряного судна, реєстрацією пасажирів і багажу). Прибирання повітряного судна не є обов'язковим складником обслуговування і здійснюється тільки на вимогу авіакомпанії.

Обслуговування лоукоста також припускає заправку літака паливом під час висадки/посадки з пасажирами на борту. «За внутрішнім регламентом авіакомпанії Ryanair можлива наявність пожежного транспортного засобу під час заправки паливом літака з пасажирами на борту», — додає Рябикін.

Він звертає увагу майбутніх пасажирів Ryanair на те, що двері для виходу на посадку зачиняються за 10 хвилин до вильоту повітряного судна. Авіакомпанія також не оголошує в гучномовець імена тих, хто запізнюється.

Також в аеропорту поки немає постійного представника авіакомпанії Ryanair. Тому з усіх питань можна звертатися за телефонами та активними формами для спілкування з пасажирами, вказаними на офіційному сайті.

Найбільший ірландський бюджетний авіаперевізник Ryanair оголосив про запуск з Польщі 17 нових рейсів, сім з яких — в Україну. Третього вересня стартував перший рейс компанії Ryanair з Києва в Берлін.


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter — ми виправимо