Купили за $2,8 млрд, а продають за $190 млн. Щотижневик Time купив засновник IT-компанії

Автор:
Анастасія Котова
Дата:
Купили за $2,8 млрд, а продають за $190 млн. Щотижневик Time купив засновник IT-компанії

Tony Fischer / Flickr

Щотижневий журнал Time продали за $190 млн готівкою співзасновнику Salesforce.com Inc. Марку Беніоффу та його дружині Лінн Беніофф. Остаточне завершення угоди очікується упродовж 30 днів, пише The Wall Street Journal.

Хто продає?

Холдинг Meredith Corp. придбав Time Inc. у січні 2018 року за $2,8 млрд. Після закриття угоди компанія продала новини і спортивні бренди Time Inc., включаючи Fortune і Sports Illustrated.

Холдинг Meredith Corp заявив, що нові власники — подружжя Беніофф не будуть втручатися в редакційну політику журналу. Сам холдинг планує витратити кошти від продажу на погашення заборгованостей.

Падіння попиту на друковані видання та скорочення в них реклами негативно позначилося на журнальному бізнесі. Тираж Time в першому півріччі 2018 року скоротився до 2,3 мільйонів екземплярів з 3 млн за той же період минулого року. У той же час аудиторія його сайту і інших цифрових платформ в липні досягла 31,7 млн ​​осіб проти 27,4 млн в липні 2015 року.

Чому придбали?

Марк і Лінн Беніоффів купили журнал як приватні особи та не повʼязують покупку з компанією Salesforce.com Inc.

За словами Беніоффа, вони інвестують у компанію, яка «має великий вплив на світ, а також є неймовірно сильним бізнесом. Це те, що ми шукаємо, коли ми інвестуємо в сімʼю».

Подружжя також оптимістично ставиться до великої аудиторії Time і зростаючого відео-бізнесу. «Сила Time - це його унікальні історії, які розповідають про людей і проблеми, що зачіпають усіх і повʼязують нас усіх», — сказала пані Бениофф.

Американський журнал Time видається з 1923 року. Це — одне із найстаріших та найвпливовіших видань у США. Його сумарна сумарна аудиторія друкованої та онлайн-версії — близько 100 млн осіб.

Salesforce – IT-компанія, чиї програмні продукти та розробки призначені для бізнесу, конкурує з такими відомими компаніями, як Oracle Corp. і Microsoft Corp.