Бойкот проти Nike у Тwitter: у кампанії брала участь російська «фабрика тролів»

Автор:
Олена Мельник
Дата:

У бойкоті проти компанії Nike в соціальній мережі Тwitter, який відбувся в США у вересні, брали участь пов'язані з Росією твіттер-акаунти. Такого висновку дійшли дослідники американської аналітичної компанії Graphika, повідомляє Wired.

Зазначається, що акція поширилася у соцмережі здебільшого завдяки акаунтам, які підтримують Дональда Трампа. 66,1% твітів по хештегу #nikeboycott і 58% по хештегу #boycottnike залишили з профілів прихильників президента США.

Але гендиректор Graphika Джон Келлі стверджує, що в поширенні дезінформації,«безумовно», брали участь пов'язані з Росією твіттер-акаунти, які «з самого початку» керували ситуацією. «Російські» профілі не починали кампанію проти Nike, але підштовхнули її, допомогли посилити настрій проти Nike і збільшували охоплення бойкоту в Тwitter.

Гендиректор Graphika підкреслив, що такі акаунти «тісно пов'язані» з Агентством інтернет-розслідувань в Росії, яке називають «фабрикою тролів».

Бойкот Nike у Twitter почався після того, як бренд спортивного одягу вибрав обличчям своєї ювілейної колекції американського футболіста Коліна Каперника. В соціальній мережі користувачі викладали фото і відео того, як вони спалюють кросівки Nike.

Каперник відомий тим, що в 2017 році схилив коліно перед початком матчу під час виконання американського гімну, щоб висловити протест проти систематичних проявів жорстокості та расизму з боку поліції по відношенню до темношкірого населення в США. Тоді влада США жорстко розкритикувала його вчинок і звинуватила в неповазі до ветеранів.


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter — ми виправимо