«Укрзалізниця» звільнить провідницю та начальника потяга, які на ходу виштовхали пасажира з е-квитком

Автор:
Анастасія Котова
Дата:

Начальника і провідницю поїзда Ковель—Москва, які не пустили, а потім на ходу виштовхали з потяга пасажира з електронним квитком, звільнять. Про це заявив директор Департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень «Укрзалізниці» Олександр Красноштан.

«Діям усіх причетних до інциденту особам буде дана відповідна оцінка і будуть зроблені найрадикальніші висновки. Я вам скажу однозначно, що ці люди в нас працювати більше не будуть», — наголосив він.

Представник УЗ додав, що поїзд прибув в депо вчора ввечері, одразу була проведена службова перевірка. Також він зазначив, що «Укрзалізниця» просить вибачення у пасажирів за ситуацію, що сталася.

Що трапилося?

30 вересня на залізничній станції Кривин в Хмельницькій області провідниця та начальник поїзда Ковель—Москва не пустили пасажирів з електронними квитками. За словами очевидців, касир на вокзалі не змогла роздрукувати декільком пасажирам квитки, замовлені через інтернет. У результаті провідниця і начальник поїзда відмовились пускати їх до потяга. Зокрема, начальник потягу під час руху поїзда виштовхнула чоловіка разом з речами, чим створила загрозу його життю.

Звертаюсь до керівництва Укрзалізниці!!!!https://m.facebook.com/JSCUkrzaliznytsia/Закон для них не писаний!!!Випхати людину під час руху поїзда для працівників Укрзалізниці виявилось нормою.Сьогодні (30.09.18 о 15:04) начальник поїзда 078 ЛЦ сполученням Ковель-Москва, б’ючи випихала пасажира з потягу який рухався, пошкодила особисті речі пасажира та мало не лишила його життя, а причина банальна, через несправність техніки на залізничній станції Кривин, касир не змогла роздрукувати білети які пасажири замовили через інтернет, касир особисто підійшла до керівника потягу і пояснила в чому причина, після чого керівник потягу пропустивши чомусь лише одну людину більше нікому зайти не дозволила, та подала сигнал який дозволив потягу рухатись та набирати швидкість і це в той час коли на сходах з відкритими дверима стояв пасажир якого керівник потягу випихав ногою, всі інші пасажири яких також не пустили в поїзд, почали бігти біля потягу та подавати сигнали зупинки, в кінці кінців начальник потягу випхала пасажира,який Дякувати Богу не впав під поїзд який був в русі.Ми вже звернулися на гарячу лінію Укрзалізниці та обов'язково надішлемо письмову скаргу, та нажаль це не єдиний випадок і ми хочемо щоб нас почули, а винні були покарані, бо людське життя це найбільша цінність.Максимальний репост, так продовжуватись не може!!!!

Gepostet von Людмила Сафронова am Sonntag, 30. September 2018

Відзначимо, що на міжнародних ж/д сполученнях пасажир повинен пред'явити провіднику або квиток в паперовому варіанті, куплений в касі, або роздрукований електронний квиток разом з документом, що посвідчує особу.

Електронні квитки для поїздок по Україні роздруковувати не обов'язково, оскільки у провідника повинен бути сканер, який зчитує спеціальний код з пристрою, на якому зберігається е-квиток. Якщо ж у пасажира є роздруківка е-квитка, його також можна показати провіднику разом з посвідченням особи (паспортом) під час посадки в поїзд.


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter — ми виправимо