Мураєв і Портнов не розголошують подробиць передачі NewsOne соратнику Медведчука

Автор:
Олег Панфілович
Дата:
Мураєв і Портнов не розголошують подробиць передачі NewsOne соратнику Медведчука

Instagram / newsone_tv

Депутат Верховної Ради Євген Мураєв в коментарі theБабелю не захотів назвати причину, з якої він передав корпоративні права на телеканал NewsOne нардепу від «Опозиційного блоку» Тарасу Козаку.

«А можна я не буду відповідати на це питання?» — сказав він. На уточнювальне питання про те, що керуючий телеканалу Андрій Портнов вирішив розірвати договір, Мураєв відповів, що «напевно, він не хоче працювати з новим власником».

«Я не буду обговорювати предмет угоди з Козаком, а що у Андрія — запитайте у нього, він на зв'язку, і я з ним сьогодні розмовляв». Він також сказав, що нічого не знає про те, що Козак має спільний бізнес з екс-главою Адміністрації Віктором Медведчуком і вони зустрічаються після перельоту Медведчука з Москви. «Зазвичай бізнес-питання не обговорюються», — сказав він.

Зараз theБабель намагається зв'язатися з Тарасом Козаком для отримання коментаря, але нардеп поки що не відповідає на дзвінки. Козак опублікував заяву з приводу покупки каналу на сайті NewsOne.

Портнов так само відмовився коментувати цю ситуацію, додавши, що все, що хотів сказати, написав на своїй сторінці у Facebook. У своєму повідомленні він пише, що розірвати договір щодо управління каналом його підштовхнула зміна власника. Портнов додав, що продовжить судовий та міжнародний захист телеканалу і підкреслив, що більше не має відношення до інформаційної, адміністративної або іншої діяльності NewsOne.

Уважаемые друзья, ко всем событиям вокруг NewsOne добавилось ещё одно. На канале меняется собственник. Происходит это...

Gepostet von Andrey Portnov am Freitag, 5. Oktober 2018

У п'ятницю Мураєв в Facebook написав, що передав корпоративні права на NewsOne Тарасу Козаку. Перед цим, 30 серпня, Мураєв передавав канал в управління Андрію Портнову, який свого часу обіймав посаду першого заступника голови Адміністрації президента Віктора Януковича.

Телеканал NewsOne почав мовлення в червні 2010 року. Згідно з даними з відкритих джерел, його засновником став власник телеканалу EU Music Рудольф Кірнос. Вже за два місяці 50% акцій NewsOne придбав медіахолдинг Media International Group (MIG) Вадима Рабиновича.

У січні 2012 року Рабинович придбав 50% акцій телеканалу, а через два роки — в січні 2014-го — продав NewsOne нардепу від Партії регіонів Євгену Мураеву.

3 жовтня Верховна Рада підтримала проект постанови про санкції проти телеканалів «112» і NewsOne. Обмеження передбачають низку санкцій, зокрема позбавлення ліцензій, заборону на користування радіочастотами та блокування активів.


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter — ми виправимо