Нацрада призначила перевірку телеканалу NewsOne. Шукатимуть власників

Дата:

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення на засіданні 11 жовтня призначила позапланову перевірку телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години»). Про це сказано на сайті Нацради.

Рішення про перевірку Нацрада ухвалила після появи в ЗМІ інформації про зміну власника телеканалу.

За законом «Про телебачення і радіомовлення», ТБ або радіостанція після зміни структури власності повинні подати заяву до Нацради, щоб внести поправки в ліцензію ЗМІ.

У Нацраді заявили, що телеканал NewsOne таких документів не подавав.

Як змінювалися власники NewsOne у 2018 році

30 серпня колишній перший заступник голови Адміністрації президента Андрій Портнов заявив, що отримав в управління телеканал NewsOne. І, за договором, буде керувати ним три роки.

Портнову канал передав власник юрособи телеканалу «Новини 24 години», батько нардепа Євгена Мураєва Володимир. Останній став власником ТОВ «Новини 24 години» у липні 2018 року.

Тоді співрозмовники theБабеля говорили, що Мураєв також вів перемовини щодо каналу з політиком Віктором Медведчуком, якого тепер пов'язують із каналом «112», але так з ним і не домовився, тому вирішив передати канал Портнову.

5 жовтня екс-власник телеканалу NewsOne, позафракційний народний депутат Євген Мураєв передав корпоративні права народному депутату «Опозиційного блоку» Тарасу Козаку, якого називають «персоною, наближеною до Віктора Медведчука».

Після заяви Мураєва Портнов сказав, що розриває угоду з телеканалом.