У японському місті Комакі метеорит віком 4,5 мільярда років пробив дах будинку

Олександр Нечай
У японському місті Комакі метеорит віком 4,5 мільярда років пробив дах будинку

Bibbi228 / Pixabay

Шматок метеорита пробив дах приватного будинку в японському місті Комакі, у префектурі Айті. Про це повідомив телеканал NHK.

Метеорит приземлився на ділянці біля будинку і залишив підпалини розміром 10 на 5 см. У той момент в будинку були люди, але ніхто не постраждав, а жінка, яка виявила метеорит, назвала це «дуже радісним знаком».

Учені з Національного музею науки Японії після обстеження уламків дійшли висновку, що метеориту 4,5 мільярда років і він має магнітні властивості. Його назвали Комакі на честь міста, на яке він впав.

За даними NHK, останнє попадання метеорита в будівлю фіксували в 2003 році в Хіросімі.

Минулого року в Сонячній системі виявили перший міжзоряний обʼєкт — астероїд Оумуамуа. У перекладі з гавайської Оумуамуа означає «гість» або «посланець» з минулого. Учені вважають, що космічне тіло могло прилетіти від однієї з чотирьох карликових зірок. Найблище знаходиться зірка HIP 3757, але повз неї міжзоряний обʼєкт пролетів дуже швидко. Наступний кандидат — схожа на наше Сонце зірка HD 292249. Вона була ближче до траєкторії астероїда, але повз неї він пролітав з меншою швидкістю.