Найбільший медіа-олігарх Росії Усманов перестав контролювати Mail.ru Group

Автор:
Олена Мельник
Дата:
Найбільший медіа-олігарх Росії Усманов перестав контролювати Mail.ru Group

Andrey Rudakov / Bloomberg via Getty Images

Російський мільярдер узбецького походження, власник USM Holdings Алішер Усманов передав контроль над часткою в інтернет-холдингу Mail.ru Group генеральному директору компанії Борису Добродєєву.

Олігарх перестав бути єдиним акціонером, який повністю контролював Mail.Ru, повідомляється на сайті компанії .

«USM більше не є одноосібною контролюючою стороною Mail.Ru Group, і жоден з акціонерів одноосібно не контролює Mail.Ru Group через АТ «МФ Технології», — йдеться в заяві.

Генеральний директор Mail.Ru Group Борис Добродєєв входить до ради директорів компанії та отримує права голосу, закріплені за акціями «МФ Технологій». До ради директорів Mail.Ru Group також увійшли перший заступник Добродєєва Дмитро Сергєєв і заступник голови правління Газпромбанку Алан Ваксман.

Мільярдер Алішер Усманов заявив, що йде з управління компанією «з легким серцем», пише «Газета.ru». Він розповів, що в кінці 2018 року анонсує програму благодійності в сфері спорту, культури та допомоги дітям. У бізнесмена також є плани спільно з Alibaba створити найбільшу в Європі компанію у сфері електронної комерції, «потіснивши позиції таких ритейл-гігантів, як Amazon і Ebay».

Mail.Ru Group — російська технологічна компанія. Серед її активів соціальні мережі «ВКонтакте» та «Однокласники», портфоліо онлайн-ігор, картографічний сервіс MAPS.ME, месенджер ICQ, мобільний сервіс безкоштовних оголошень «Юла» та інші. У травні 2017 року Forbes поставив Mail.Ru Group на 97 місце в рейтингу ста інноваційних компаній світу.

У листопаді 2010 року Фонд Digital Sky Technologies, співвласником якого є мільярдер Усманов, отримав повний контроль над інтернет-порталом Mail.Ru. У травні 2013 року група компаній Mail.ru Group почала виходити з капіталу Facebook у межах IPO американської компанії. У 2013 році Mail.Ru Group продала всі акції соціальної мережі.