АМКУ відкрив справу проти трьох найбільших мобільних операторів за те, що в їх місяці 28 днів

Перегляди:
2715
Автор:
Степан Смишляєв
Дата:

Антимонопольний комітет відкрив справу проти компаній-операторів мобільного звʼязку «Київстар», «Vodafone Україна» і Lifecell через недобросовісну конкуренцію. Про це державний уповноважений АМКУ Марія Процишен повідомила у Facebоok.

У серпні «Київстар», «Vodafone Україна» і Lifecell перевели деякі тарифи на чотиритижневий термін надання послуг. Тобто користувачі платять не за місяць користування послугою, а за 28 днів. За 12 місяців абонентам тарифних планів з 28-денною тарифікацією доведеться оплатити зв'язок 13 разів.

Через це АМКУ зажадав пояснень від операторів. Компанії відповіли, що законодавством розрахунковий період в один місяць встановлений саме щодо абонентної плати, але вони в розрахунках використовують інше поняття — «плата за пакет послуг», на яке законодавчі обмеження не поширюються, оскільки «поняття плати за послугу має іншу правову природу, ніж абонентна плата».

Дослідження питання розрахункового періоду за послуги рухомого (мобільного) зв’язку - 4 тижні. У своїх поясненнях...

Gepostet von Mariia Protsyshen am Montag, 12. November 2018

Проте АМКУ зʼясував, що у внутрішніх правилах кожного з операторів згадується саме «абонентна плата», і навіть при запровадженні 4-тижневого розрахункового періоду вони казали про «абонплату». «Зважаючи на вищенаведене... було прийнято рішення про відкриття справ проти компаній «Київстар», «Vodafone Україна» та Lifecell за ознаками порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції», — повідомила Процишен.


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter — ми виправимо