Китайські інтернет-магазини відмовилися від продукції Dolce & Gabbana. Компанія опинилася в епіцентрі расистського скандалу

Автор:
Олег Панфілович
Дата:

Venturelli / WireImage

Великі торгові інтернет-майданчики Китаю відмовилися від продукції Dolce & Gabbana через расистський скандал, у який втрапила компанія, пише The Guardian.

Про що мова?

За сюжетом ролику, китайська модель їсть італійські спагеті, піцу та сицилійські вафельні трубочки каннолі за допомогою паличок. Закадровий голос коментує її дії. Ці коментарі китайські користувачі назвали принизливими і расистськими. Пізніше модний дім видалив свій відеоролик.

Скандал розгорівся з іще більшою силою після того, як китайська соцмережа Weibo розповсюдила скріншоти повідомлень, авторство яких приписують Стефано Габбані. Модельєр нібито пише, що відео видалили через те, що його офіс «дурний, як і багато китайців». Також він неприємно висловлюється про Китай, його культуру і гастрономічні уподобання його жителів. Через скандал D&G довелося скасувати свій показ у Шанхаї 21 листопада.

Що про це кажуть у Dolche & Gabbana?

Італійський будинок моди спростував свою причетність до цих коментарів. В Instagram зʼявилося повідомлення, що акаунти D&G і самого Стефано Габбани зламали, а компанія ставиться до Китаю і його жителів «з винятковою повагою».

Пізніше Доменіко Дольче та Стефано Габбана записали звернення, в якому вони висловили жаль з приводу скасування модного показу, «з любовʼю і пристрастю» підготованого спеціально для Китаю. Між тим, китайські ЗМІ та користувачі соцмережі відразу звернули увагу на те, що текст не містить офіційних вибачень, а те, що трапилося, просто названо «помилкою».

Що тепер?

За даними ЗМІ, від продукції Dolce & Gabbana відмовилися такі майданчики як Taobao, JD.com, T-Mall, магазини з холдингу Alibaba. Крім того, китайські знаменитості, які представляють Dolce & Gabbana, заявили про готовність розірвати угоди з італійським будинком моди.