Пасажиру нового експреса до «Борисполя», який зламався у першому ж рейсі, повернули гроші на літак

Автор:
Ольга Подчекаєва
Дата:
Пасажиру нового експреса до «Борисполя», який зламався у першому ж рейсі, повернули гроші на літак

Мусієнко Владислав\УНІАН

Українцю Даніелю Беккеру, який спізнився на літак через несправність нового експреса «Київ — Бориспіль», повністю компенсували вартість нового квитка, передає «Громадське».

Як розповів виданню пасажир, після інциденту з ним зв’язалося керівництво «Укрзалізниці» та пообіцяло повністю компенсувати всі витрати, аби «закрити це питання якомога раніше».

«Мені викликали машину додому, привезли до «Укрзалізниці». Я написав заяву, і мені видали повну вартість квитка у гривнях за курсом продажу. Я їх обміняв на 550 доларів. Потім машина з водієм, яку виділила УЗ, відвезла мене до аеропорту. Тепер я чекаю на виліт», — розповів виданню українець.

Він сказав, що через цю затримку пропустив один робочий день, «проте, враховуючи обставини, на роботі зрозуміли».

Беккер працює в Австралії, пише «Громадське». З Києва він летів туди через Доху (Катар). Квиток на пересадку йому також змінили.

Швидкісний експрес із Києва до аеропорту «Бориспіль» зламався наступного дня після його запуску.