Пасажиру нового експреса до «Борисполя», який зламався у першому ж рейсі, повернули гроші на літак

Автор:
Ольга Подчекаєва
Дата:
Пасажиру нового експреса до «Борисполя», який зламався у першому ж рейсі, повернули гроші на літак

Мусієнко Владислав\УНІАН

Українцю Даніелю Беккеру, який спізнився на літак через несправність нового експреса «Київ — Бориспіль», повністю компенсували вартість нового квитка, передає «Громадське».

Як розповів виданню пасажир, після інциденту з ним зв’язалося керівництво «Укрзалізниці» та пообіцяло повністю компенсувати всі витрати, аби «закрити це питання якомога раніше».

«Мені викликали машину додому, привезли до «Укрзалізниці». Я написав заяву, і мені видали повну вартість квитка у гривнях за курсом продажу. Я їх обміняв на 550 доларів. Потім машина з водієм, яку виділила УЗ, відвезла мене до аеропорту. Тепер я чекаю на виліт», — розповів виданню українець.

Він сказав, що через цю затримку пропустив один робочий день, «проте, враховуючи обставини, на роботі зрозуміли».

Беккер працює в Австралії, пише «Громадське». З Києва він летів туди через Доху (Катар). Квиток на пересадку йому також змінили.

Швидкісний експрес із Києва до аеропорту «Бориспіль» зламався наступного дня після його запуску. 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter — ми виправимо