«Тризуб» вирушив у дорогу. В Україні почав працювати перший новий тепловоз від General Electric

Перегляди:
1928
Автор:
Борис Васильківський
Дата:
«Тризуб» вирушив у дорогу. В Україні почав працювати перший новий тепловоз від General Electric

Facebook / Євген Кравцов

«Укрзалізниця» 13 грудня ввела в експлуатацію перший тепловоз General Electric ТЕ33АС «Тризуб», повідомляє прес-служба уряду.

У перший рейс локомотив вирушив за маршрутом «Мелітополь — Волноваха — Маріуполь» і повіз 3,8 тис. тонн залізної руди на підприємства Донецької області.

Глава «Укрзалізниці» Євген Кравцов на своїй сторінці в Facebook показав відео з моментом відправлення «Тризуба».

Це – “Тризуб” 🇺🇦Перший з нових локомотивів General Electric, який відправився сьогодні в рейс близько 13-ої години. Він везе 3824 тони руди до маріупольських підприємств. Це історичний рейс для всієї української залізниці. Нова тяга – надійна, ефективна, економічна в роботі, екологічна та комфортна для машиністів. А один новий локомотив буде економити компанії близько 10 млн грн на рік. Нові тепловози Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia не отримувала останні 25 років.А сьогодні вже 20 локомотивів серії GE Evolution знаходяться в Україні, 8 – доукомплектовані та виходять у роботу. Ще 12 чекаємо до кінця року. Ми задоволені тестовими результатами нових тепловозів GE. Перші локомотиви вже направили возити сировину в напрямку меткомбінатів Маріуполя неелектрифікованою ділянкою Комиш-Зоря – Волноваха. Також відправимо локомотиви на важливу лінію до Миколаївського порту, щоб забезпечити експорт українського зерна в цей піковий період.Петро ПорошенкоVolodymyr Groysman Sevki AcunerGE в УкраїніGE

Gepostet von Євген Кравцов am Donnerstag, 13. Dezember 2018

Вже до кінця першого кварталу наступного року таких локомотивів на залізничних лініях України буде тридцять. Зазначимо, що двадцять таких локомотивів вже прибули в Україну, вісім з них доукомплектовані на Крюківському вагонобудівному заводі.

Як повідомили у прес-службі Кабміну, ці локомотиви працюватимуть на мелітопольському, миколаївському та маріупольському напрямках.

  • Локомотив виготовлений на заводі GE Transportation в Пенсільванії (США) і пройшов доукомплектацію на Крюківському вагонобудівному заводі.
  • Тепловози TE33AC обладнані тяговими електродвигунами потужністю 3 356 кВт, конструкційна швидкість — 120 км/ч.
  • 30 листопада в Києві запустили залізничний експрес в аеропорт «Бориспіль». Дорога від вокзалу до аеропорту у пасажирів займатиме 35 хвилин. На маршруті експрес робитиме зупинку на станції «Дарниця».

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter — ми виправимо