Science назвав найяскравіші досягнення в науці за 2018 рік. Серед них — дослідження генів ембріонів на клітинному рівні

Ольга Матвєєва

DEA / L. RICCIARINI / De Agostini / Getty Images

Журнал Science підбив свої підсумки 2018 року. І розповів про найважливіші досягнення та події у сфері науки. На першому місці опинилася група методів, які дозволяють стежити за розвитком ембріонів на клітинному рівні.

Також серед лідерів — виявлення метеоритного кратера в Гренландії, ідентифікація нейтрино, який прибув з далекої галактики і розробка ліків на основі РНК-інтерференції.

В біології вчені відзначили знахідку кісток дівчинки неандертальсько-денисівського походження, а також визначення органічних речовин у скамʼянілостях Білого моря.

Також у списку — соціально значущі події, наприклад — розкриття злочину 40-річної давності, якому сприяла знахідка ДНК родича злочинця.

Ще журнал назвав провали року. Серед них: ситуація з глобальним потеплінням; пожежа в національному музеї Бразилії, у якому було знищено велику кількість цінних експонатів; сумнівні експерименти з ембріонами китайського вченого.