The Washington Post: Samsung слідом за Apple різко погіршила прогнози прибутків — через торгові війни та нестабільність ринків Китаю

Автор:
Борис Васильківський
Дата:

Samsung Electronics слідом за Apple Inc різко скоротила свої прогнози щодо прибутків у четвертому кварталі, оскільки попит на чіпи памʼяті і смартфони падає, пише The Washington Post.

Найбільший у світі виробник смартфонів заявив, що очікує отримати операційний прибуток у розмірі $9,7 млрд, що майже на 29% менше, ніж минулого року. Аналітики очікували, що прибуток складе понад $13,5 млрд.

Південнокорейський технологічний гігант повʼязує падіння прибутку із зростанням конкуренції на ринку смартфонів і тиском «зростаючої макроекономічної невизначеності».

Компанія також вказала на «слабку» потребу покупців у мікросхемах памʼяті. При цьому чіпи памʼяті складають левову частку прибутку компанії і більше третини її продажів. В Samsung сподіваються, що продажі чіпів памʼяті, ймовірно, покращаться в кінці року, коли будуть випущені нові смартфони.

«Частково зниження вартості мікросхем памʼяті викликано уповільненням темпів економічного зростання в Китаї і наслідками торгової війни, але це також лише частина циклу інвентаризації», — сказав аналітик із Sanford C. Bernstein Марк Ньюман.

Невизначеність на китайських ринках бʼє по технологічних гігантах

Серед галузей, найбільш вразливих для економічних перспектив Китаю, за останні кілька місяців найсильніше постраждали технологічні компанії. Так, технологічний біржовий індекс Nasdaq впав на 17%, порівняно з піком кінця серпня.

За словами аналітика телекомунікаційної галузі Джеффа Кагана, міжнародна напруженість збіглася з занепадом ринку виробників смартфонів, який поступово назрівав. Оскільки смартфони набули широкого поширення, інновації сповільнилися, даючи споживачам менше стимулів змінювати свої нинішні телефони на нові моделі кожен рік. При цьому, незважаючи на відсутність інновацій, ціни продовжують зростати.

Ринки, що розвиваються, традиційно буди опорою зростання для гігантів індустрії смартфонів, але наразі поступово втрачають свою вагу в цій якості. Це відбувається через те, що їхні клієнти звертаються до більш дешевих конккурентів, які «забирають акції у Samsung і Apple».