Google Chrome буде блокувати навʼязливу рекламу, яка дратує користувачів

Автор:
Борис Васильківський
Дата:

Браузер Google Chrome збирається за замовчуванням блокувати неякісну рекламу або таку, що найбільше дратує користувачів. Про це йдеться у блозі розробників Chromium Blog.

У Коаліції за кращу рекламу, до якої входить команда розробників Google Chrome, визначили 12 типів реклами, яку користувачі вважають навʼязливою і якої рекламодавці, видавці та постачальники технологій повинні уникати.

12 типів реклами, що дратує, за версією Коаліції за кращу рекламу: 4 на десктопних пристроях і 8 — на мобільних.

Chromium Blog

За ініціативою Коаліції, з 9 липня 2019 року Chrome розширить свої засоби захисту користувачів і припинить показувати всю рекламу на сайтах, якщо вони неодноразово використовують типи реклами, що дратують користувачів.

Розробники браузера зазначили, що станом на 1 січня 2019 року дві третини всіх видавців, які раніше не виконували стандарти Коаліції, зараз принаймні частково дотримуються їх. При цьому з мільйонів сайтів, які розробники промоніторили, менше 1% внесли зміни у свої процедури показу реклами.

  • 4 вересня 2018 року вийшла нова версія Chrome 69. Зовнішній вигляд робочого столу Chrome став «більш округлим». Також в Chrome 69 додали підтримку повідомлень Windows 10 і жестового управління за допомогою тачпада.
  • На початку жовтня 2018 року в Google вирішили закрити свою соціальну мережу Google+. У компанії дізналися, що сторонні особи могли отримувати доступ до особистих даних 500 тисяч користувачів соцмережі.