У соцмережах зірки публікують свої фото з минулого і сьогодення. Флешмоб #2009vs2019 перетворився на мем-порівняння

Автор:
Ольга Матвєєва
Дата:

У соціальних мережах відродився старий флешмоб. У січні користувачі мережі публікують свої фото з архівів, щоб показати, як вони змінилися з роками. До нового челленджу #2009vs2019 (ще його називають HowDidAgeHitYou, GlowUpChallenge і 10YearChallenge) приєдналися багато знаменитостей.

Також стали зʼявлятися і меми, які обігрують флешмоб. Люди порівнюють не тільки свої фото, але і тварин, героїв фільмів, різних предметів та курси валют.

16 січня в соціальній мережі Instagram під хештегом #10yearchallenge відзначили більше 2 мільйонів публікацій.

  • В мережі зʼявився новий флешмоб — #BirdBoxChallenge, який може стати одним з найнебезпечніших для життя. Люди, наслідуючи героїв нового фільму жахів «Пташиний короб», намагаються з завʼязаними очима займатися своїми повсякденними справами. Сервіс Netflix, на якому виходив фільм, звернувся до глядачів із проханням серйозно ставитися до свого здоровʼя і не ризикувати життям через флешмоб.