Інфляція в стилі реггі. Центробанк Ямайки випускає музичні ролики, щоб пояснити свою монетарну політику

Автор:
Борис Васильківський
Дата:

Центробанк Ямайки, як і Нацбанк України, дотримується політики інфляційного таргетування — це означає, що ЦБ прагне утримати інфляцію в певних межах, не допускаючи ні її надмірного зростання, ні зниження.

Для того, щоб пояснити громадянам Ямайки, навіщо економіці країни потрібна інфляція, Центробанк вдався до незвичного способу і став випускати музичні відеоролики.

Перший такий ролик зʼявився в Twitter Центробанку Ямайки 27 грудня 2018 року. У ньому говориться, що «музика реггі — це серцебиття країни, а низька і стабільна інфляція — серцебиття економіки».

Вже 28 грудня Центробанк випустив ще одне відео, яке пояснює, що інфляція — не ворог, якщо її контролювати.

На відео, опублікованому 31 грудня, Центробанк Ямайки пояснює, що передбачувана, стабільна і низька інфляція допомагає розвивати економіку.

А у відеоролику від 9 січня йдеться, що низька та стабільна інфляція для економіки — «те саме, що і басова партія для музики реггі».