Канал NewsOne оштрафували майже на 100 тис. грн за використання тез російської пропаганди

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України оштрафувала телеканал NewsOne майже на 100 тис. грн за використання в ефірі передач мови ворожнечі і тез російської пропаганди.

Про це повідомляє прес-служба Нацради.

«Національна рада на засіданні визнала наявність в ефірі «Новини 24 години» 31 липня, 1, 2, 5, 6, 13 вересня 2018 року закликів до розв’язання агресивної війни або її пропаганди та/або розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті і, керуючись частиною восьмою ст. 72 закону [...] застосувала до компанії санкцію стягнення штрафу в розмірі 25% суми ліцензійного збору, що для цього мовника становить 96 530, 25 грн», — йдеться в повідомленні.

У Нацраді зазначають, що від Служби безпеки України надійшов лист, у якому йшлося, що в ефірі передач телеканалу систематично звучать фрази «партія війни», «партія миру», «братовбивча війна», «механізм розколу православ'я», «Росія захищає свої інтереси» та «світ не визнає Росію агресором». На думку СБУ, це ознаки «прихованого заклику до агресивних дій і програмування агресивної поведінки глядачів».

Уточнено, що мову ворожнечі в ефірі програм використовували ведучі та гості, як-от Михайло Добкін, В'ячеслав Піховшек, Олена Лукаш, Євген Червоненко, Андрій Лесик, Дмитро Співак та Руслан Коцаба.


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter — ми виправимо