Reebok «забанила» частину знімків нової кампанії #Нивкакиерамки. Соцмережі розкритикували слогани «пересядь на чоловіче обличчя» і «гострі соски»

Автор:
Ольга Матвєєва
Дата:

Під час оригінальної рекламної кампанії Reebok «Be More Human» у Росії запустили кампанію #Нивкакиерамки. Користувачі мережі розкритикували кампанію, кілька постерів були видалені з офіційного акаунту. За версією Reebok, плакати довелося прибрати через «вікові обмеження, що діють у мережі Instagram».

«На жаль, вже після публікації деяких знімків стало зрозуміло, що частково контент не може бути опублікований від імені бренду — згідно вікової політики соціальної мережі. Однак публікації досі доступні в акаунтах героїнь кампанії.

Компанія Reebok продовжує підтримувати тих, хто обирає активний спосіб життя, змінюється через спорт та фітнес, залишаючись собою», — йдеться в повідомленні на сторінці кампанії.

Зі сторінки бренду видалили постери з наступними фразами: «Пересядь з голки чоловічого схвалення на чоловіче обличчя» і «Прикрила соски, щоб ви не порізалися».

Автор кампанії — Заліна Маршенкулова, ведуча телеграм-каналу «Жіноча влада». Свої ідеї вона описала на своєму каналі.

«У кінці минулого року, коли я обурювалася черговою сексистською рекламою, мені зателефонував чувак з Reebok (що цікаво, чоловік і, як зʼясувалося, мій давній фанат) і сказав: “Давай зробимо кампанію з твоїми зухвалими цитатами і твоєї концепцією”. Я посміялася і відповіла: “А давай”.

До останнього моменту я думала, що ми жартуємо, і мої злосливі тексти не візьмемо. Але ні. Взяли.

І ось ми запускаємо рекламу, де одним із гасел (без жартів) буде мій знаменитий у вузьких колах твіт — “Пересядь з голки чоловічого схвалення на чоловіче обличчя”!» — написала вона.

Користувачі соціальної мережі розкритикували кампанію.

Как в погоне за трендами мощные бренды один за другим лупят мимо цели, диву даёшься! Сначала Gilette, теперь Reebok со...

Gepostet von Misha Kozyrev am Donnerstag, 7. Februar 2019

Також досить швидко в мережі зʼявилася колосальна кількість фотожаб і мемів. А деякі компанії скористалися популярністю хештега для своїх брендів.

  • Один зі спонсорів Наомі Осаки був змушений вибачитися після того, як у своїй рекламі зобразив японську тенісистку, яка є наполовину гаїтянкою, з блідою шкірою і нетиповими рисами обличчя.
  • Рада шведської організації з нагляду за рекламою (Reklamombudsmannen) вирішила, що інтернет-мем «Невірний хлопець» зображує жінок як «легко замінних».