Газета National Enquirer заперечує звинувачення глави Amazon Джеффа Безоса у шантажі та вимаганні

Перегляди:
1380
Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Власник компанії American Media, якій належить таблоїд National Enquirer, заперечує звинувачення глави Amazon і The Washington Post Джеффа Безоса, який напередодні заявив, що співробітники видання намагалися його шантажувати. Як повідомляє Reuters, власник компанії зазначив, що буде розслідувати претензії Безоса.

Один з найбагатших людей світу заявив, що головний редактор таблоїда погрожував публікацією його відвертих фото і листування з колишньою телеведучю Лорен Санчес, з якою він на той момент перебував у стосунках, але не оголошував про своє розлучення з дружиною Маккензі. Він також стверджував, що таблоїд незаконно зібрав на нього досьє і опублікував матеріал. На його думку, це може бути повʼязано з політикою, оскільки The Washington Post регулярно критикує президента США Дональда Трампа.

В American Media підкреслили, що газета здобула інформацію законно.

«Коли Безос виступив з недавніми звинуваченнями, вона [газета] сумлінно проводила консультації, щоб зʼясувати всі питання з ним. [...] Попри це, через звинувачення, з якими виступив Безос, було скликано раду директорів, яка вирішила, що потрібно негайно провести ретельне розслідування у звʼязку з цими твердженнями. Після його завершення рада вчинитьі необхідні дії», — йдеться в заяві.

В чому суть скандалу?

9 січня Безос з дружиною оголосили про розлучення. Через день National Enquirer опублікував матеріал про стосунки глави Amazon з його коханкою, де була частина особистого листування. Безос розпорядився провести приватне розслідування, щоб зʼясувати, яким чином у розпорядженні таблоїду зʼявилося особисте листування.

За словами бізнесмена, головний редактор Девід Пекер дізнався про розслідування і зажадав припинити його, погрожуючи компроматом. Крім того, Пекер хотів, щоб Безос публічно заявив, що в статті немає політичного підґрунтя.