«Втомилися від швидкої моди». У світі набирає популярності «старий» одяг

Автор:
Андрій Сухраков
Дата:

Жителі Великої Британії закликають людей відмовитися від купівлі нового одягу, віддаючи перевагу «старим» речам. Про це повідомила одна з учасників руху Лорен Каудрі, передає The Guardian.

«Я думаю, ви повинні відійти від покупок речей і поставити питанням: «А чи потрібно це мені?», — зазначила вона.

За словами дівчини, вона намагається всіляко відмовитися від купівлі нових речей через їх швидке зношування. Наприклад, середній термін «життя» одягу у Великій Британії складає всього 2,2 роки. І це при тому, стверджує Каудрі, що в шафах людей висить близько 30 млрд фунтів.

«Щотижня ми купуємо 38 млн предметів. При цьому 11 млн різних предметів ідуть на смітник», — уточнила виконавчий директор благодійної організації Traid Марія Ченовіт.

За її словами, люди стали більше звертати увагу на одяг із секонд-хенду, про що говорить зростання на 30% товарообігу організації, що займається продажем ношених речей.

Керуюча магазином Identity Party Сара Фуел стверджує, що люди в світі «дуже втомилися від швидкої моди». І це позитивно позначилося на їх обізнаності, оскільки підхід до вибору одягу став більш складним.

  • Легендарний французький кутюр'є Карл Лагерфельд помер на 86-му році життя. Модельєр погано почувався останнім часом, через що навіть попросив директора фешн-студії Chanel Вірджинію Віард вийти на офіційну церемонію поклонів на одному з показів компанії. Це сталося наприкінці січня.
  • Карл Лагерфельд народився в Гамбурзі, в родині банківського службовця Отто Лагерфельда. У 1952 році він переїхав у Париж, а в 1974-му запустив власну лінію одягу — Karl Lagerfeld Impression.Через дев'ять років модельєр став художнім керівником будинку моди Chanel.

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter — ми виправимо