Телефони, парасолі та одяг. В «Укрзалізниці» розповіли, що робити, якщо ви забули речі в поїзді

Автор:
Олена Козаченко
Дата:

У 2018 році в бюро знахідок надійшло 1 269 речей, власники забрали тільки п'яту частину. Пасажири поїздів найчастіше забувають свої мобільні телефони, парасольки та одяг. Про це повідомляють в прес-службі «Укрзалізниці».

Там зазначають, що коли пасажир вийшов з вагона на шляху прямування поїзда і відразу помітив, що забув у вагоні речі, він повинен звернутися до начальника тієї станції (вокзалу), на якій вийшов, і написати заяву. Пасажир має в заяві вказати номер вагона і місце, які він займав, описати забуті речі та зазначити найближчу станцію, на яку бажає їх перевезти.

«Якщо речі були загублені та знайдені не в поїзді, а на певній станції, то вони на цій станції і зберігаються. Пасажирам їх видають лише після перевірки документів, що посвідчують особу.

Про забуті чи загублені речі пасажири можуть повідомляти в контактний центр за номером телефона 0 800 50 31 11 (дзвінки безкоштовні)», — зазначають в «Укрзалізниці».

Найчастіше люди забувають речі на станції «Київ —Пасажирський», де найбільше пасажирів. Звідси речі потрапляють у бюро знахідок.

«Щоб забрати вилучені речі з бюро знахідок станції «Київ-Пасажирський», пасажир повинен у заяві зробити опис речей. Якщо речі зберігалися в автоматичних камерах схову, необхідно вказати номер комірки і шифр, або надати жетон, або за наявності розрахунковий чек», — йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, на честь Міжнародного жіночого дня, який відзначають 8 березня, «Укрзалізниця» призначила 17 додаткових поїздів .Вони курсуватимуть у найбільш популярних напрямках — з Києва до Львова, Ковеля, Ужгорода, Чернівців, Дніпра, Одеси та інших міст.


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter — ми виправимо