Instagram починає тестувати функції покупок. Додаток перевіряють на сторінках 23 відомих брендів

Автор:
Олена Козаченко
Дата:

lalo Hernandez / Unsplash

Команда Instagram оголосила про початок закритого бета-тестування нової функції, яка дозволяє користувачам купувати товари в самому додатку. Про це повідомляється на сайті компанії.

«Сьогодні ми представляємо нову функцію в Instagram. Коли ви знайдете продукт, який любите, то можете купити його, не виходячи з програми», — зазначено на сайті додатку.

Для оплати покупки користувачу потрібно перейти на сторінку бренду, який його цікавить, обрати зображення з бажаним товаром і натиснути на нього, додаток перейде на сторінку товару, де можна буде обрати колір, розмір та інші параметри речі, яку ви обрали.

Під час першої покупки додаток попросить зареєструватися — ввести імʼя, електронну пошту, платіжну інформацію та адресу доставки, після чого інформація буде автоматично збережена.

Додаток також буде відстежувати товар і надсилати повідомлення про відправку та доставку. Ця функція поки що доступна тільки в США на сторінках 23 брендів, серед яких Adidas, Nike, Zara, H&M, Burberry, Prada, Uniqlo, MAC Cosmetics, Michael Kors.