Телеканал «НАШ» Мураєва незаконно змінив формат та назву. Нацрада хоче анулювати його ліцензію

Автор:
Олена Мельник
Дата:

Facebook / НАШ

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення звернеться до суду, щоб анулювати ліцензію каналу «Максі-ТВ», який самовільно змінив програмну концепцію та назву на «НАШ». Про це повідомляє прес-служба регулятора .

«НАШ» створений на базі жіночого телеканалу «Максі-ТВ», що мовив з 2007 року. Як інформаційний канал він вийшов у ефір 7 листопада 2018 року. Його власником став Володимир Мураєв — батько народного депутата Євгенія Мураєва, який очолює партію «Наші» та зняв свою кандидатуру на посаду президента на користь Олександра Вілкула

Національна рада провела позапланову виїзну перевірку ТОВ «Наша Прага» (логотип «Максі-ТВ») і виявила, що мовник не усунув порушення, за які раніше, у грудні минулого року, отримав попередження.

«ТОВ «Наша Прага» далі мовило, не дотримуючись свого дозвільного документа. Формат мовлення не відповідає ліцензійним умовам: за ліцензією — культурологічно-розважальний із фільмопоказом, а фактично — інформаційно-аналітичний», — йдеться в повідомленні.

Встановлено, що в ефірі телеканалу не транслювалася необхідна кількість культурно-мистецьких, дитячих, науково-просвітницьких та розважальних програм.

Також 6 грудня 2018 року телеканалу не дозволили змінити назву логотипу з «Максі-ТВ» на «НАШ». За даним регулятора, у селі Мамаївці Чернівецької області зареєстроване підприємство, яке має супутникову ліцензію та логотип із таким самим описом.