Служба безпеки глави Amazon: Телефон Безоса з приватним листуванням «зламала» саудівська влада

Перегляди:
2231
Автор:
Катерина Коваленко
Дата:

David Ryder / Getty Images

Телефон головного виконавчого директора Amazon Джефа Безоса «зламала» влада Саудівської Аравії, вважає керівник служби безпеки Безоса Гевін де Беккер.

Про це Бекер написав у статті для The Daily Beast.

«Наші розслідувачі та кілька експертів дійшли висновку, що саудівці мали доступ до телефону Безоса й отримували приватну інформацію», — написав він.

До розслідування були залучені провідні кіберексперти, які змогли відстежити саудівське шкідливе програмне забезпечення. Крім цього, допомогу запропонували анонімні інформатори з оточення королівської родини Саудівської Аравії.

Джеф Безос замовив приватне розслідування після того, як невідомі «злили» його приватну переписку з телеведучою Лорес Санчес. Також публічними стали інтимні фотографії.

  • На початку січня глава корпорації Amazon Джефф Безос розлучився зі своєю дружиною Маккензі після 25 років шлюбу. Після цього американський таблоїд National Enquirer опублікував серію матеріалів про роман Безоса з американською телеведучою Лорен Санчес, а також їхні спільні фотографії та приватне листування. За даними NE, вони кілька разів таємно зустрічалися в пʼятизіркових готелях.
  • Сам Безос 7 лютого опублікував листування з представником видавництва American Media, який випускає таблоїд National Enquirer, і звинуватив його у шантажі. Володіє таблоїдом видавець Девід Пекер, який приятелює з президентом Дональдом Трампом. Безос, зі свого боку, є власником видання The Washington Post, налаштованого опозиційно щодо Трампа. Розслідувати, як таблоїд отримав його листування, Безос найняв Гевіна де Беккера — фахівця з безпеки публічних персон.
  • За інтимні фотографії та листування засновника Amazon Джеффа Безоса американський таблоїд National Enquirer заплатив $200 тисяч. Компромат на найбагатшу людини світу журналістам передав Майкл Санчес — брат коханки Безоса, телеведучої Лорен Санчес. Про це пише The Wall Street Journal, посилаючись на власні джерела.