Reuters видалило статтю BBC про проплачену зустріч Порошенка з Трампом

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Міжнародне інформаційне агентство Reuters видалило статтю телерадіомовної корпорації ВВС, у якій йшлося, що українська сторона нібито заплатила адвокату президента США Дональда Трампа Майклу Коену $400 тисяч за організацію першої зустрічі з президентом Петром Порошенком.

Агентство опублікувало відповідне повідомлення на своєму сайті у стрічці новин.

«Матеріал від 23 травня 2018 року під назвою «Україна “заплатила юристу Трампа” за зустріч з Порошенком» вилучений після попередження з боку BBC про те, що її стаття була некоректною», — йдеться у повідомленні.

  • Матеріал був опублікований на сайті ВВС 23 травня. У своїй статті ВВС посилалася на високопосадове джерело у Києві, знайоме з ситуацією. Після публікації матеріалу Порошенко подав до суду за наклеп.
  • У вересні 2018 року «Радіо Свобода» оприлюднила текст позову Порошенка до ВСС. Президент просив, щоб Високий суд Лондона зобов'язав ВВС компенсувати йому збитки за публікацію про платежі за зустріч із Трампом. Він просив, щоб суд зобов'язав ВВС спростувати інформацію з публікації та заборонив поширювати її надалі. Також він хотів, щоб ЗМІ компенсувало йому збитки та судові витрати. Сума збитку в позові зазначена не була.
  • 28 березня британська служба BBC вибачилася перед президентом Петром Порошенком і пообіцяла виплатити йому компенсацію за публікацію про його першу зустріч із Дональдом Трампом.

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter — ми виправимо