The Washington Post: У програмному забезпеченні Boeing 737 MAX виявлена ще одна критична проблема

Перегляди:
1562
Автор:
Олена Козаченко
Дата:

Компанія Boeing визнала, що у їх моделі 737 MAX була виявлена ще одна проблема. Про це пише The Washington Post.

Ця проблема стосується програмного забезпечення, що впливає на закрилки та інші деталі для керування польотом, тому класифікується як критична для безпеки польотів, повідомили виданню чиновники, які мають доступ до розслідування трагедії. За їх словами, усвідомлення другої проблеми з програмним забезпеченням пояснює, чому терміни, які Boeing публічно прогнозувала минулого тижня для повернення сотень літаків у повітря, знову продовжили.

Проте корпорація Boeing назвала додаткову проблему «відносно незначною», але не надала докладних відомостей про те, як вона впливає на систему керування польотом літака.

«Ми робимо кроки для ретельного вирішення цієї відносно незначною проблеми, і у нас вже є рішення для цього», — йдеться в повідомленні компанії.

Федеральні авіаційні регулятори наказали Boeing усунути другу проблему з системою управління польотом 737 Max.

У попередньому звіті про катастрофу йдеться про те, що пілоти рейсу 302 ефіопських авіаліній виконали всі процедури, рекомендовані Boeing для порятунку свого літака, але не змогли витягнути його з занурення, викликаного системою польоту.

  • 10 березня в Ефіопії після шести хвилин польоту розбився пасажирський Boeing 737 MAX компанії Ethiopian Airlines. Він прямував зі столиці країни Аддис-Абеби до Кенії. На його борту перебували 157 осіб — громадяни 33 країн, серед них було 19 працівників Організації Обʼєднаних Націй. Усі вони загинули.
  • Родичі одного із загиблих пасажирів рейсу Ethiopian Airlines, що розбився 10 березня, подали до суду на компанію Boeing.
  • Аналіз безпеки Boeing показав, що нова система управління польотом в літаках MAX, відома як MCAS , мала кілька суттєвих недоліків. Експерти припускають, що вона автоматично спрямовує ніс літака вниз, навіть коли в цьому немає потреби, і не дозволяє пілотам виправити положення вручну. Це й могло спричинити катастрофи в Індонезії та Ефіопії. Але поки розслідування ще триває.