Amazon стала найдорожчим у світі брендом. Її вартість — $315 мільярдів

Перегляди:
1115
Автор:
Олена Козаченко
Дата:

David Ryder / Getty Images

Amazon, Apple і Google у трійці лідерів серед найдорожчих брендів у світі. Про це свідчить рейтинг BrandZ 2019 Top 100 Most Valuable Global Brands.

Згідно з рейтингом, оціночна вартість Amazon складає $315,6 млрд. У порівнянні з минулим роком компанія поліпшила своє становище на дві позиції, піднявшись із третього місця на перше.

А от лідер минулого року, американська компанія Google, виявилася на третьому рядку. Її вартість оцінюють у $309 млрд. Корпорація Apple залишилась на другому місці з вартістю $309,6 млрд.

До пʼятірки лідерів увійшли Microsoft вартістю $251,2 млрд і Visa — $177,9 млрд.

До переліку також увійшла Facebook, яка зайняла шосту позицію і коштує $158,9 млрд. Alibaba — китайський аналог Amazon, з кожним роком піднімається все вище в рейтингу. Цього року компанія зайняла сьому сходинку з вартістю у $131,2 млрд.