У США померла дизайнерка Глорія Вандербілт. Її називають «королевою джинсів»

Перегляди:
1945
Автор:
Катерина Коваленко
Дата:

Відома дизайнерка Глорія Вандербілт померла у віці 95 років у США. Про це пише Vogue.

Жінка померла в своєму будинку в оточенні рідних. Про це повідомив її син — телеведучий Андерсон Купер. Останнім часом Вандербілт страждала від раку шлунку.

Anderson Cooper’s mother Gloria Vanderbilt dies at 95

Fashion designer, artist and socialite Gloria Vanderbilt died Monday morning with friends and family at her side. In a special edition of Full Circle, Anderson pays tribute to his mother. https://cnn.it/2IUYNXs

Gepostet von Anderson Cooper 360 am Montag, 17. Juni 2019

Глорія Вандербілт народилася в 1924 році в Нью-Йорку, багато часу в дитинстві провела в Парижі.

У 21 рік Вандербілт отримала контроль над трастовим фондом на $4,3 млн, який залишив після смерті її батько.

Вона чотири рази виходила заміж. У неї четверо синів, але один із них наклав на себе руки.

Вандербілт була талановитою художницею, акторкою, виступала в Бродвеї та знімалася в телесеріалах. Також вона написала кілька книг, в одній з яких розповіла про свої романи зі співаком Френком Сінатрою й актором Марлоном Брандо.

Evelyn Floret / The LIFE Images Collection via Getty Images

Вандербілт у 70-х називали «іконою стилю», коли під її імʼям вийшла лінійка вузьких синіх дизайнерських джинсів. на задній кишені був напис «Глорія Вандербілт». Джинси швидко стали популярними, за що сучасні американські ЗМІ називають дизайнерку «королевою джинсів».

  • 19 лютого легендарний французький кутюрʼє Карл Лагерфельд помер на 86-му році життя. Модельєр погано почувався останнім часом, через що навіть попросив директора фешн-студії Chanel Вірджинію Віард вийти на офіційну церемонію поклонів на одному з показів компанії. Це сталося наприкінці січня.
  • Італійські дизайнери Доменіко Дольче і Стефано Габбана опублікували на YouTube ролик, в якому попросили вибачення у китайських покупців. Так засновники будинку моди спробували згладити конфлікт, який виник після звинувачень реклами бренду в «глузуванні з китайської культури».