Суд ЄС визнав недійсним логотип «три косі смуги» ТМ Adidas

Автор:
Олена Козаченко
Дата:

Bogdan Glisik / Unsplash

Європейський суд юстиції відмовився визнати логотип виробника спортивного одягу Adidas — трикутник з трьох косих паралельних смуг — як захищену європейським законодавством торгову марку. Про це повідомляє Reuters.

«Логотип Adidas не містить достатніх характерних особливостей, які можуть бути захищені як торгова марка», — йдеться в ухвалі Європейського суду.

Таким чином, суд підтвердив рішення Європейського бюро з інтелектуальної власності (EUIPO), яке ще в 2016 році відмовило Adidas в реєстрації торгової марки на тій самій підставі.

Цей позов став одним з елементів протистояння німецької марки Adidas і бельгійської Shoe Branding Europe BVBA, у якому Adidas намагався домогтися через суд зміни логотипу BVBA — двох паралельних косих смуг, під приводом того, що він занадто нагадує фірмовий знак німецької компанії.

Німецька компанія все ще може подати апеляцію до Суду ЄС.

  • Компанії Nike, Adidas, Under Armour, Foot Locker й інші виробники спортивного екіпірування написали листа президентові США Дональду Трампу. У ньому вони назвали «катастрофічними» нові мита на імпорт взуття з Китаю.