Організатори ЛГБТ-прайду в Лондоні відкинули звинувачення у використанні маркетингових технологій

Перегляди:
1449
Автор:
Андрій Сухраков
Дата:

Організатори ЛГБТ-прайду в Лондоні заявили, що використовують рожеві кольори як елемент ходи, а не для маркетингових цілей (pinkwashing). Про це повідомив Пітер Тетчелл, передає The Guardian.

За його словами, перший Прайд відбувся у Великій Британії в 1972 році. Тоді ще не було обмеження за кількістю учасників.

«У 1990-х роках понад 100 000 осіб пройшли маршем, й такі ж цифри, ймовірно, були б і сьогодні, якби парад не був обмежений за кількістю учасників», — зазначив він.

Окремою проблемою, на думку Тетчелла, є звинувачення у використанні рожевої символіки для маркетингових цілей.

«Деякі корпорації просто розглядають ЛГБТ-прайд як маркетингову можливість для досягнення своїх цілей», — уточнив він.

У звʼязку з цим організатори параду вирішили заборонити маркетингову стратегію, яка для продажу використовує рожевий колір. Спеціально для цього активісти використовують плакати, в яких ідеться про комерціалізацію прайду в Лондоні.

Що таке pinkwashing?

Це маркетингова технологія, яка використовує рожеві кольори для залучення клієнтів і збільшення продажів. Зокрема, досить часто використовують рожеву стрічку, яка є символом боротьби з раком молочної залози.