Рух «ЧЕСНО»: Найбільше коштів на агітаційну телерекламу витратили партії Ляшка та Гройсмана

Перегляди:
3293
Автор:
Олена Козаченко
Дата:

Найбільше коштів на агітаційну рекламу на телебаченні витратила Радикальна партія, на другому місці – «Українська стратегія Гройсмана». Третю позицію за витратами зайняла «Європейська солідарність» Петра Порошенка. Про це повідомляє громадський рух «ЧЕСНО».

Рух «ЧЕСНО» проаналізував обсяги та вартість політичної реклами з квітня до липня 2019 року.

Так, на телеагітацію Радикальна партія витратила 45,5 млн гривень — 5 млн до реєстрації у ЦВК і 40,5 млн гривень після. «Українська стратегія Гройсмана» витратила 44, 7 млн гривень — 19,4 млн до реєстрації у ЦВК і 25,3 млн після. «Європейська солідарність» колишнього президента Петра Порошенка витратила на телеагітацію 42,9 млн гривень — 23,2 млн до реєстрації в ЦВК і 19,7 млн після.

«Опозиційний блок» витратив 40,6 млн гривень, «Голос» — 37, 7 млн гривень, «Опозиційна платформа — За життя» — 33,4 млн, «Слуга народу» — 19,9 млн, «Сила і честь» — 18,9 млн, «Батьківщина» — 17 млн, «Громадянська позиція» — 8,7 млн гривень, «Самопоміч» — 4,4 млн.

Загалом з 21 квітня до 7 липня учасники парламентської кампанії разом витратили близько 307 млн гривень на телерекламу на 18 загальнонаціональних каналах.

Скільки грошей пішло на політичну телерекламу

Gepostet von Taras Dudei am Dienstag, 16. Juli 2019

«Для порівняння: якщо у травні в середньому на добу виходило 7 роликів за участю політиків та партій, то в останній тиждень червня 52, а з 1 до 7 липня — 115. Для обрахунку цього показника ми обрали 5 найрейтинговіших телеканалів («Україна», «1+1», «СТБ», «Інтер», «ICTV») та порахували середню кількість показів політичної реклами в ефірі на добу», — йдеться в аналітиці громадського руху.

Як і під час президентської кампанії, разом зі збільшенням кількості реклами зменшується її тривалість. Якщо наприкінці квітня середня тривалість ролика з політичною рекламою становила 65 секунд, то у перший тиждень липня — 25.