Twitter визнав, що передавав дані користувачів своїм рекламним партнерам

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Соціальна мережа Twitter передавала без згоди дані користувачів своїм рекламним партнерам. Про це компанія повідомила сама.

«Якщо ви натиснули або переглянули рекламу з мобільного додатка і згодом взаємодіяли з мобільним додатком з травня 2018 року, можливо, ми поділилися деякими даними (наприклад, кодом країни, взаємодією з рекламою, інформацією про оголошення і т. д.) з надійними партнерами з реклами, навіть якщо ви не дали нам дозволу на це», — йдеться в повідомленні.

У Twitter запевняють, що паролі, адреси електронної пошти та інші особисті дані третім сторонам не відправлялися.

У компанії заявили, що передача даних користувачів була можливою через баги та уразливість мобільного додатку. «Ми виправили ці проблеми 5 серпня 2019 року [...]. Ми все ще проводимо наше розслідування», — додали в Twitter.


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter — ми виправимо