У палаці «Україна» назвали провокацією концерт Повалій і продаж квитків

Перегляди:
1069
Автор:
Олена Козаченко
Дата:

Генеральний директор Національного палацу мистецтв «Україна» Роман Недзельський заявив, що реклама та реалізація квитків на концерт співачки Таїсії Повалій є заздалегідь спланованою провокацією проти концертно-мистецької установи з метою її дискредитації, передає Укрінформ.

«На сьогодні жодних угод із організатором заходу щодо проведення концерту Таїсії Повалій 10 грудня 2019 року не підписано, а візуальна реклама та реалізація квитків на квитковому ресурсі Karabas.com є заздалегідь спланованою провокацією проти палацу «Україна», мета якої — дискредитація та втягування в ситуацію, що завдає шкоди іміджу НПМ «Україна» та його колективу», — заявив Недзельський.

Він зазначив, що державницька політика є основою діяльності державного підприємства, а звинувачення на адресу палацу «Україна» — безпідставні.

«Така реклама є контрафактною. З таким самим успіхом можна побачити рекламу Мадонни чи Леді Гаги. Менеджменту Таїсії Повалій, перш ніж заявляти про концерт, варто дати суспільству відповідь на питання, які збурили громадян. А поки на агресивну рекламу співачка отримала агресивну відповідь. Думаю, це тільки початок чиєїсь спланованої гри, в яку втягнули колектив палацу «Україна», заховавшись за афішею Повалій», — сказав Роман Недзельський.