Twitter «для захисту відкритої дискусії» більше не розміщуватиме рекламу від державних ЗМІ

Автор:
Олег Панфілович
Дата:

Соціальна мережа Twitter припинить розміщувати рекламу від засобів масової інформації, що належать державі, повідомляють у блозі компанії.

«Сьогодні ми оновлюємо нашу рекламну політику щодо державних ЗМІ. Надалі ми не будемо приймати рекламу від контрольованих державою ЗМІ», — йдеться в повідомленні.

У соцмережі пояснили, що роблять це для захисту «здорового дискурсу і відкритої розмови». Зазначають, що нова політика не поширюватиметься на організації, що фінансуються коштом платників податків, включаючи незалежні громадські мовники.

«Ми будемо визначати політику на основі важливих питань, як-от свобода та незалежність ЗМІ, контроль над редакційним контентом, фінансова власність, вплив або втручання в роботу компаній, редакторів і журналістів, прямий і непрямий політичний тиск та/або контроль над процесом продукування та розподілу контенту», — йдеться в повідомленні.

Між тим, як стверджує Twitter, нова політика не поширюватиметься на організації, які займаються виключно розважальним, спортивним та туристичним контентом. Державні ЗМІ отримають 30 днів на відключення від рекламних продуктів соцмережі. Окремо в Twitter підкреслили, що організації, які потрапили під обмеження, зможуть і надалі використовувати свої облікові записи в Twitter.