На австралійському телебаченні не стали забороняти рекламу з менструальною кровʼю, незважаючи на скарги глядачів

Перегляди:
1643
Автор:
Анна Воробйова
Дата:

Минулого місяця реклама бренду гігієнічних прокладок Libra показала замащену білизну та кров на ногах жінок. Після цього глядачі подали понад 600 скарг на те, що такі рекламні ролики недоречні — це найвищий показник скарг на рекламні оголошення в Австралії в 2019 році, пише BBC.

Експерти з Ad Standards — органа, що займається регулюванням контенту на австралійському телебаченні, стверджують, що реклама не порушувала стандарти перегляду.

Там зазначили, що кампанія «сприяє рівності та усуненню містифікацій щодо менструації».

Материнська компанія Libra, Asaleo Care, сказала, що реклама боролася з табу та почуттям сорому, яке переживають багато жінок та дівчат під час менструації.

Реклама закінчувалася текстом: «Місячні — це нормально. Показувати їх — теж».

Глядачі, які робили офіційні скарги, стверджували, що зображення в рекламі були «образливими та недоречними» й «огидними». Деякі глядачі «воліли б не показувати тілесні рідини по телевізору», проте заявили, що реклама не порушує етичний кодекс.

Скарги на те, що реклама не підходить для прайм-тайму або для перегляду дітьми, також були відхилені.

«У рекламі немає негативних висловів або образів, які передбачають, що ... жінки повинні бути збентежені менструацією або що жінка, у якої менструація, — чимось гірше», — написали експерти у своєму звіті.

Уперше червоний колір, який символізує виділення, був використаний замість синього шість років тому в рекламі Always: вони показали червону крапку.