Під час показу Gucci модель виступила з протестом на подіумі. Вона заявила, що нова колекція нагадує гамівні сорочки

Автор:
Тая Решетнікова
Дата:

Jacopo Raule / Getty Images for Gucci

Топмодель Аєша Тан, яка брала участь у модному показі нової колекції Gucci «Весна/літо — 2020» на Міланському тижні моди, виступила з протестом просто на подіумі. Про це повідомляє CNN.

Дівчина, яка, як і інші моделі, була одягнена в пряме біле вбрання, підняла долоні й показала всім присутнім у залі напис: «Психічні хвороби — це не мода». Вона заявила, що «використати образи прямих курток і вбрань, що натякають на психічно хворих» — це «неймовірно» та «образливо».

Пізніше на своїй сторінці в Instagram модель розповіла, що вона та деякі її рідні пережили певні психічні розлади, як-от депресію, неспокій, шизофренію та біполярний розлад, і тому вона має неприємні спогади.

«Хочу використати цю можливість, щоб нагадати людям, що така хоробрість — це лише невеликий жест порівняно з хоробрістю, яку люди з проблемами психічного здоровʼя виявляють щодня», — написала модель під своїм дописом у соцмережі. Тан додала, що багато хто з інших моделей Gucci розділили її погляди й підтримали акцію.

У свою чергу, в опублікованому пізніше повідомленні Gucci зазначено, що дизайнер Алессандро Мішель розробив одяг у «порожньому стилі», щоб показати, «як у моді влада домінує над життям і усуває будь-яку індивідуальність і самовираження». У Gucci пояснили, що одяг продемонстрував стиль «межової версії уніформи, продиктованої суспільством і тими, хто його контролює». При цьому наголошується, що колекція розроблена для приватного показу й не зʼявиться на полицях магазинів.

  • Сикхійська громада в Нью-Йорку образилася на тюрбан від Gucci. Продавець видалив його із сайту і вибачився, а будинок моди досі не відреагував. Сикхи написали, що тюрбан — це не просто аксесуар. У сикхізмі він має велике релігійне значення. А ті, хто носить тюрбан заради моди, нівелюють це значення, вважають у громаді.
  • Відразу 32 світових брендів підписали екологічну угоду, спрямовану на порятунок світових океанів і скорочення обсягів використаного пластику. Бренди уклали «модний пакт» перед початком саміту G7, у підсумку документ був підписаний. В акції взяли участь світові бренди, як-от Gucci, Saint Laurent, Alexander McQueen та інші.
  • У новій колекції взуття від Кеті Перрі знайшли відсилання до «блекфейсу» — расистського зображення величезних губ, яке напередодні викликало у світі моди гучний скандал з компанією Gucci.