WSJ: Facebook шкодила Snapchat і цілеспрямовано не давала розвиватися

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Компанія Facebook цілеспрямовано шкодила соцмережі Snapchat і не давала їй розвиватися.

Як пише The Wall Street Journal, юристи Snapchat передали Федеральній торгівельній комісії США (FTC), яка веде розслідування щодо Facebook, досьє під назвою «Проєкт Волан-де-Морт». У ньому зібрані факти про тактику Facebook з метою обмеження конкуренції.

У досьє йдеться, що Facebook обмежувала рекламу Snapchat в Instagram. Також топменеджери Snap підозрюють, що Instagram заблокувала вихід у тренди контенту, створюваного Snapchat. У матеріалі докладно описано, яким чином Facebook перешкоджала розвитку Snapchat.

За останні місяці представники FTC поговорили з десятками топменеджерів компаній і розробників додатків у межах розслідування. Також вони ведуть бесіди з керівниками стартапів, які припинили діяльність після втрати доступу до платформи Facebook, і засновниками стартапів, які продали бізнес Facebook.

Що розслідує FTC?

Один з основних напрямків розслідування — купівля Facebook у 2013 році ізраїльського стартапу Onavo, додаток якого дозволив соцмережі стежити за тим, які додатки її юзери використовують частіше та довше за все. Пізніше Snapchat зашифрувала трафіки, і доступність її контенту різко скоротилася. FTC також хочуть встановити, чи планував засновник Facebook Марк Цукерберг скупити стартапи, які могли стати конкурентами. Цукерберг нібито пропонував власникам продати свій бізнес, інакше Facebook почне копіювати їхній продукт.