Принц Гаррі та Меган Маркл подали до суду на газету The Mail on Sunday, яка опублікувала лист до батька Маркл

Перегляди:
2074
Автор:
Юлія Рябчун
Дата:

Don Arnold / WireImage

Герцог і герцогиня Сассекські подали до суду на британський таблоїд The Mail on Sunday, який опублікував лист Меган Маркл до її батька. Позивачі переконані, що текст листа був «відредагований журналістами так, як їм це було вигідно», пише The Guardian.

Принц Гаррі виступив з офіційною заявою з цього приводу, він заявив, що Меган Маркл «стала однією з останніх жертв британської таблоїдної преси, що веде кампанію проти людей, не замислюючись про наслідки безжальної кампанії, яка продовжувалася протягом всієї вагітності та виховання нашого новонародженого сина».

Онук королеви Єлизавети II заявив, що «для медіа це гра, в яку ми з самого початку не хотіли грати». «Я надто довго мовчки спостерігав за її стражданнями. Стояти осторонь і нічого не робити — це суперечить всьому, у що ми віримо, — йдеться в заяві принца Гаррі. — Настає момент, коли єдине, що потрібно робити, — це протистояти такій поведінці, тому що вона руйнує людей і їхні життя». Принц Гаррі згадав історію принцеси Діани та заявив, що боїться повторення трагедії.

Що сталося?

The Mail on Sunday випустила кілька публікацій, в яких згадувався батько герцогині Томас Маркл і містилися фотографії папараці, коли він нібито відвідував інтернет-кафе, щоб почитати про заручини своєї дочки з принцом Гаррі. Таблоїд публікував матеріали про використання королівським подружжям приватних літаків, а також витрати в розмірі 2,4 млн. фунтів бюджетних коштів на ремонт заміської резиденції Фрогмор-хаус.

У лютому 2019 року The Mail on Sunday опублікувала лист Меган Маркл до батька Томаса, нібито відправленого у серпні 2018 року. У тексті вона, зокрема, звинувачує його в тому, що він розбив її серце, давши інтервʼю пресі, в якому неприязно відгукнувся про її чоловіка.

Прессекретар газети заявив у відповідь, що видання готове захищатися в судах. «Ми категорично заперечуємо, що лист герцогині був відредагований будь-яким способом, який змінив його зміст», — йдеться в заяві видання.