Двадцять пляшок на одні шорти: південноафриканський бренд виробляє чоловічий одяг з пластику

Автор:
Анна Воробйова
Дата:

GiLo lifestyle / Facebook

Південноафриканська компанія GiLo Lifestyle перетворює викинуті на пляжах пластикові пляшки на шорти, повідомляє видання Business Insider.

Заснована в Кейптауні торгова марка одягу GiLo Lifestyle зробила екологічну етику частиною позиціонування свого бренду.

Вони беруть викинуті пластикові пляшки з пляжів по всьому світу і перетворюють їх на чоловічі шорти.

На виготовлення однієї пари шортів іде майже 20 пластикових пляшок.

Такі шорти відштовхують воду та швидко сохнуть, вони пошиті без швів там, де тканина прилягає до внутрішнього боку стегна.

Компанія GiLo Lifestyle була заснована південноафриканками Джиною Тарботон і Лорен Даєр у 2015 році.

Пляшки постачають переважно з Індії, Пакистану, Китаю, Малайзії й Таїланду. Там знаходяться одні з найбільших у світі полігонів для захоронення пластикових відходів.

Пластикові пляшки очищають від кришок, етикеток і забруднень. Потім пластик переробляють на пластівці і знову промивають, щоб переконатися, що нічого не залишилося, крім 100% RPET (переробленого поліетилентерефталату). Чисті пластівці перетворюють на маленькі гранули переробленого пластику. Потім гранули розтягують і перетворюють на пряжу, з якої роблять тканину. Для того, щоб тканина розтягувалась, у неї додають 8% спандексу.