Австралійські ЗМІ вийшли з «відцензурованими» передовицями проти обмеження свободи слова

Перегляди:
1091
Автор:
Тая Решетнікова
Дата:

Bank Phrom / Unsplash

Близько 20 національних газет і 17 медіакомпаній Австралії в понеділок, 21 жовтня, вийшли з однаковими першими сторінками. Таким чином ЗМІ виступили проти обмеження свободи слова, повідомляє Deutsche Welle.

Газети, серед яких Daily Telegraph, Australian Financial Review, Sydney Morning Herald та інші, опублікували однакову першу сторінку, де більшість слів виявилися закресленими, нібито її хтось виправляв. Першою шаблон сторінки в своєму Twitter опублікувала редакторка Sydney Morning Herald Ліза Дейвіс.

Що сталося?

Журналісти виступили проти кримінального переслідування своїх колег з Australian Broadcasting Corporation (ABC), які займалися розслідуваннями злочинів австралійських спецназівців в Афганістані. Крім того, ЗМІ висловили протест після арешту репортера холдингу Руперта Мердока News Corp, якого звинувачують у розголошенні державної таємниці.

Крім цього, близько 30 видань і репортерів ризикують отримати штраф за висвітлення процедури ухвалення вироку австралійському кардиналу Джорджу Пеллу, якого визнали винним у педофілії.

За останні 20 років австралійський парламент прийняв понад 60 законів про забезпечення секретності та боротьбу зі шпигунством, щодо посилення переглядаються закони про інформаторів ЗМІ.