«Свіже повітря вже не в моді». У Києві створили «рекламу» респіраторів, щоб привернути увагу до рівня смогу на вулицях

Автор:
Тая Решетнікова
Дата:

Компанія з виробництва відеоматеріалів Linza Production випустила соціальний ролик про місто, у якому всі мешканці змушені носити респіратори. У форматі реклами неіснуючого бренду Res.pirator команда спробувала представити респіратори як щось буденне, що люди носять повсякденно.

«Стильний і зручний. Свіже повітря уже не в моді», — йдеться в ролику.

Ну як? Дихаєте на повні груди?З 15 жовтня 2019 року в Києві їдкий смог. За даними Saveecobot рівень забруднення повітря досягає 180 одиниць, при нормі від 0 до 50. Наша команда "глибоко стурбована"(це жесть!) такою ситуацією, тож ми зробили те, що вміємо найкраще. Res.pirator - вигаданий бренд, який виготовляє захист від смогу та диму. Якщо ми нічого не зробимо, будемо продовжувати палити листя та купувати старі автівки, такий "стильний аксесуар" доведеться носити кожному.Ми не володіємо достовірною інформацією, що за вікном не смог, а туман, але вважаємо, що про цю тему треба говорити у будь-якому разі. Адже мова йде не лише про Київ, але й про Дніпро, Кривий ріг та інші індустріальні міста у яких забруднення повітря більш явне.Дякуємо усім, хто взяв участь у створенні ролику! Anna Vorobiova Liena Shulika Maria Matiashova Павло Калюк (Pavlo Kaliuk) Masha Kytaieva Inga Zaslavskaya Іван Сорочан (Ivan Sorochan) Nick Spichak Лєна Зенченко і хлопцям на скейтбордах. Окремо дякуємо Jonathan Zatvarski за респіратори і протигази!Бережіть своє повітря!

Gepostet von LINZA production am Mittwoch, 23. Oktober 2019

«Якщо ми нічого не зробимо, будемо продовжувати палити листя і купувати старі машини, такий «стильний аксесуар» доведеться носити кожному. Ми не володіємо достовірною інформацією, що за вікном не смог, а туман, але вважаємо, що про цю тему треба говорити в будь-якому разі. Адже йдеться не тільки про Київ, але й Дніпро, Кривий Ріг та про інші індустріальні міста, у яких забруднення повітря більш очевидне», — повідомляють на сторінці команди у Facebook.

У Linza Production розповіли, що команда з 10 людей створила ролик за три дні, а загальний бюджет склав 5 тис. грн. «Молода аудиторія вже піднімає тему екології та інших соціальних проблем. Для бізнесу це хороша можливість популяризувати себе через важливі теми. Це ми і хочемо донести», — розповів журналу Vector режисер та співзасновник команди Лесь Якимчук.