Організатори «Євробачення-2020» представили логотип конкурсу

Автор:
Олег Панфілович
Дата:

Організатори пісенного конкурсу «Євробачення-2020» презентували офіційний логотип конкурсу, повідомляється на сайті оргкомітету.

Зазначається, що логотип є «абстрактним уявленням» кольорів прапорів 41 країни, яка візьме участь в «Євробаченні-2020», в порядку їхньої першої участі. Він базується на дизайні попередніх конкурсів «Євробачення», які проводилися в Нідерландах.

У конкурсі на розробку логотипу взяли участь 11 голландських агентств, переможцем обрали агентство CLEVER°FRANKE. «Логотип наслідує характеристики голландського дизайну: мінімалістичний, експериментальний та інноваційний. Він розповідає історію, він барвистий, святковий і, що важливо, може широко застосовуватися», — пояснив виконавчий продюсер «Євробачення-2020» Сітце Баккер.

Пресслужба оргкомітету Євробачення-2020