Шустер позивається проти Коломойського, «Української правди» й Олени Притули. І планує позов до «1 + 1»

Автор:
Вікторія Мартинюк
Дата:

28 листопада Шевченківський районний суд Києва переніс розгляд позову про захист честі та гідності ведучого програми «Свобода слова» на телеканалі «Україна» Савіка Шустера проти бізнесмена Ігоря Коломойського, «Української правди» та редакторки-засновниці видання Олени Притули. Про це повідомляє «Детектор медіа».

Позов стосується спростування інформації з інтерв’ю пана Коломойського «Українській правді».

Суд переніс розгляд на 23 січня, бо відповідачів Коломойського та Притулу не повідомили про судове засідання.

«Позивач вимагає спростування недостовірної інформації про те, що «Савік Шустер студія» брала гроші з учасників програми — йшлося про двох мерів. У двох програмах [«Шустер live»], які вийшли у 2015 році на «1 + 1», учасниками були мери Тернополя та Чернігова. Вони в прямому ефірі «Свободи слова Савіка Шустера» [на каналі «Україна» восени 2019 року] повідомили, що таких платежів вони додатково не здійснювали. Тому інформація, поширена Ігорем Коломойським, є недостовірною, вона ганьбить честь, гідність і ділову репутацію нашого довірителя», — заявив адвокат Шустера Ярослав Романчук.

Шустер вимагає спростування недостовірної інформації та відшкодування моральної шкоди на суму 10 млн грн. Адвокат повідомив, що в разі виграшу в суді ці кошти Шустер планує витратити на ремонт дороги. При цьому він не уточнив, які саме позовні вимоги висуває до кожного зі співвідповідачів.

Також представники телеведучого розглядають можливість ще одного позову — до каналу «1 + 1» щодо стягнення 55 млн грн через «можливу заборгованість».

«Договір між «1 + 1» та «Савік Шустер студією» був укладений на період з 3 вересня 2015 року до 30 серпня 2016 року. На підставі цього договору «Савік Шустер студія» передавала передачі, а «Студія 1 + 1» мала їх приймати та ретранслювати. Договір на час його дії не був розірваний. Фактично студія Савіка Шустера виконала всі умови і впродовж усього згаданого періоду передавала радіосигнал до Концерну РРТ. І ми маємо підтвердження від концерну, що сигнал приймався «Студією 1 + 1». Тому ми аналізуємо, чи дійсно така заборгованість є», — розповів адвокат.

Він додав, що канал «1 + 1» приймав від «Савік Шустер студії» сигнал 52 програм, але вони не виходили в ефір, «і тим самим канал не виконав умови договору». На запитання, чому Шустер лише зараз вирішив позиватися до суду, адвокат відповів: «Інтерв’ю Ігоря Коломойського вийшло лише в травні 2019 року. Це справа позивача — коли звертатись до суду. Терміни позовної давності не відтерміновані».

Що трапилося раніше?

У вересні Коломойський звинуватив Шустера у привласненні великої суми грошей. За словами Коломойського, Шустер узяв гроші за виробництво 10 телепрограм для студії «1 + 1» і не зробив їх.

Суперечка про гроші виникла в останні хвилини програми «Свобода слова». Коломойський не був присутній у студії, але відповідав на питання телефоном.

Шустер розповів, що 3 вересня 2015 року його студія підписала контракт зі студією «1 +1 » строком до кінця серпня 2018 року. Він зазначив, що після двох випусків його програму зняли з ефіру телеканала. Також Шустер заявив, що Коломойський обмовив його в інтервʼю виданню «Українська правда», сказавши, що телеведучий брав гроші за участь в ефірі.